zaterdag 1 augustus 2015

Shoplog Berlijn

  1 comment    
categories: 
Hallo iedereen!

Een weekje geleden was ik in de prachtige stad Berlijn!

Natuurlijk heb ik enkele dingen geshopt. Ik had op voorhand enkele dingetjes opgezocht en wou heel graag eens de DM en de KIKO shop verkennen. Dat deed ik dan ook natuurlijk! Verder gingen we ook enkele kledingwinkels binnen waaronder de urban outfitters. Ik heb niet zooo veel geshopt maar ben toch erg blij met de enkele dingetjes die ik heb gescoord!






DM 

In de DM kocht ik een douchegel van Balea die ongelooflijk lekker ruikt! Kokos en vanille! Mijn twee favorieten :-)






Ik kocht ook een mini flesje bodylotion van Treacle Moon. Deze ruikt naar aardbeien! Ik gebruikte hem in Berlijn zelf en de hele kamer rook naar aardbeien, geweldig!






Ofcourse moest ik ook wat kopen van het merk P2. Ik kocht een blush en een mascara


P2 Volume booster Mascara
P2 Glow touch compact blush: 040 a touch of rose





KIKO

In de KIKO-shop was er ongelooflijk veel korting. Heel leuk! Bij een aankoop van €30 kreeg je ook een heel mooie gratis beach bag. 

Met alle spulletjes die we kochten, mocht ik ook de leuke beach bag mee naar huis nemen :-) 
Ik kocht enkele oogschaduwen, een sunscreen stick, een hightlighter en een blush ook in stick vorm. 



Links: Infinity high pigmented eyeshadow: 238, 247, 219



Creamy stick Blush: 08 Velvet touch
Creamy stick highlighter: 100 Radiant touch 



Colour sphere eyeshadow: 16



Sunscreen stick: speciaal voor gevoelige delen van de huid zoals je gezicht (ogen, lipranden,...) en speciaal voor tattoos




Urban outfitters

In de Urban Outfitters kocht ik iets wat ik al heel lang zocht! Een lampjesslinger om aan mijn make-up tafeltje te hangen. Met deze aankoop ben ik zo ongelooflijk blij. 












Verder kocht ik in de Urban Outfitters nog een draagbare oplader voor mijn Iphone en een Tangle Teezer















Ziezo! Dit zijn alle spulletjes die gescoord heb in Berlijn! 

Wat vinden jullie ervan? 




Steeds op de hoogte blijven wanneer mijn blogposts verschijnen? Vergeet me dan zeker niet te volgen op alle social media. ;) Je kan me vinden op FacebookInstagramTwitter en Bloglovin' ! 


1 opmerking:

  1. Leuk geshopt ! Kiko kan ik ook niet links laten liggen als ik er één in het buitenland tegenkom. Ik ontdekte deze voor het eerst tijdens een trip naar Barcelona.

    BeantwoordenVerwijderen