woensdag 17 juni 2015

Review: Rituals Tao: T'ai Chi en Wai Wang

  No comments    
categories: 
Deze maand bij het magazine 'Goed gevoel': een schuimende douchegel en een bodyscrub van Rituals. Zelf ben ik een fan van de producten van Rituals dus besloot ik de goed gevoel te kopen en zo de nieuwe producten te testen!


Op de verpakking lees je:

Ancient Tao philosophy 
focuses on balancing ying and yang,
bringing peace and 
tranquility to your busy life


OKE! dit kan ik wel gebruiken dacht ik!



Ik betaalde €4,99 extra bij het magazine voor beide producten. In de winkel betaal je €19,50 voor de bodyscrub (325ml) en voor de schuimende douchegel betaal je €8 (200ml)
Bij goed gevoel bevat de bodyscrub 125ml en de douchegel 200ml.







De bodyscrub: Tao Wai Wang

Dit is een zachte exfoliërende bodyscrub met witte lotus en yi yi ren. Oké, wacht... met wàt? yi yi ren... geen idee wat dit betekent, dus zoek ik het eventjes op voor jullie. *start google* *typt in: 'yi yi ren'*. Hebbes! Yi yi ren is de korrel van een grassoort die groeit in het warme deel van China. Hmm... klinkt goed!

Je brengt hem aan op een vochtige huid en spoelt af met warm water.

De scrub belooft op de website enkele geweldige dingen:



  • Combinatie van rijke crèmebasis en ultrafijne organische Bamboe deeltjes verwijdert op een milde, intensieve manier de dode huidcellen
  • Verrijkt met organische Witte Lotus- en Yi Yi Ren Extract
  • Hydrateert, maar laat geen vet gevoel achter op de huid
  • Bevordert de opname van de waardevolle werkstoffen uit een verzorgende bodycrème
  • Regelmatig scrubben bevordert een intense, gelijkmatige, bruining










DE TEST! 


Het eerste wat me opviel toen ik het potje opende: een geweldige geur! De scrub ruikt echt heel lekker! Een soort plantachtige zachte rustgevende geur. (lol wat een omschrijving :-p )


Daarnaast zie je ook niet dat het een scrub is.. het lijkt inderdaad een zachte scrub. 


Ik gebruikte hem enkel op mijn benen. Ik gebruik al enkele producten van Rituals maar een scrub heb ik nog nooit geprobeerd. Even testen op enkel de benen is dus een goed idee, je weet nooit hoe je reageert op een onbekend product.


De scrub is makkelijk in te masseren en voelt zacht aan op een natte huid. (oh en dan die geur!)


Na het afdrogen was mijn huid nog steeds zacht en glad. Ik ben dus tevreden van het resultaat. Lekker zacht betekent dag dode huidcellen.


Mijn huid voelt ook gehydrateert aan en inderdaad niet vet. Toch gebruik ik achteraf nog een bodylotion om wat extra te hydrateren (ik heb namelijk een droge huid). Nadien zijn m'n benen dubbel zo zacht!

Voor mij hoeft het bruinen niet echt. Maar als ik dan toch bruin, liefst gelijkmatig. Hopelijk is die belofte ook waarheid!




De schuimende douchegel 

Deze douchegel bevat ook witte lotus en yi yi ren. Hij ruikt dus al even lekker als de bodyscrub! Al is de geur iets subtieler en bij de scrub net iets sterker.


Je brengt de gel aan en die verandert dan in schuim wanneer hij het water of je huid raakt.


Ook hierover vind je op de website wat informatie:


  • Unieke doucheschuim technologie op basis van organische ingrediënten Witte Lotus & Yi Yi Ren 
  • Combineert de zachte geur van Witte Lotus met de huidverzorgende kwaliteiten van, in de traditionele Chinese Geneeskunst gebruikte, Yi Yi Ren
  • De zachtste doucheschuim-ervaring die je huid ooit heeft gehad

De yi yi ren is blijkbaar erg belangrijk. Maar heeft het ook zijn effect?











DE TEST!

Oké, zoals ik al zei: die geur! (OMG) 

De gel verandert in schuim en glijdt gewoon over je huid. Lekker zacht en aangenaam om je ermee in te zepen. 

Na het afdrogen voelt mijn huid inderdaad heel erg zacht aan. Is het de zachtste ever? Misschien wel. Ik moet eerlijk zijn... het is echt zacht en ik houd van schuim. Ik vind het geweldig. 



Besluit

Deze producten maken hun beloftes waar! Lekker zacht en heerlijke geur! Aan te raden dus ;-) 


TIP: Ben jij zo'n bezige bij? Laat 's avonds een bad vol warm water lopen, neem wat kaarsjes, een goed boek of goede film en geniet samen met deze producten van een relaxed avondje. De geur is alvast heel rustgevend!








Gebruik jij deze producten of ben je van plan deze te testen? Laat me zeker weten wat jij ervan vindt! 

Kussies, Emilyli. xxx 





Warning: Ik kijk steeds naar de ingrediënten vooraleer ik een product test. Alcohol in een beauty product = een NO GO. De bodyscrub bevat cetearyl alcohol. Deze soort alcohol is gelukkig niet tot nauwelijks schadelijk voor onze huid. :-) 

0 reacties:

Een reactie posten